5 patarimai, kaip pažinti

savo auditoriją skaitmeninėje rinkodaroje

Kad galėtumėte veiksmingai parduoti savo produktą ar paslaugą, turite suprasti savo auditoriją. Šiame straipsnyje aptarsime penkis svarbiausius patarimus, kaip skaitmeninėje rinkodaroje pažinti savo auditoriją, remdamiesi žinomo skaitmeninės rinkodaros eksperto ir turinio rinkodaros vadovo "Jie klausia, jūs atsakote" (angl. „They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer“ - 2019) autoriaus Marcuso Sheridano įžvalgomis.


1. Apibrėžkite savo idealų klientą
Pirmasis žingsnis siekiant pažinti savo auditoriją - apibrėžti savo idealų klientą. Idealus klientas - tai konkretus asmuo ar žmonių grupė, kurie greičiausiai pirks jūsų produktą ar paslaugą. Apibrėžę savo idealų klientą, galite kurti tikslines ir veiksmingas skaitmeninės rinkodaros kampanijas, kurios skatintų konversijas. Marcuso knygoje "Jie klausia, jūs atsakote" pabrėžiama, kaip svarbu suprasti savo idealaus kliento skausmo taškus*, interesus ir elgseną. Tai padarę, galėsite kurti turinį ir pranešimus, kurie atitiktų konkrečius jų poreikius ir sulauktų atgarsio.
* - Klientų skausmo taškai - tai problemos, su kuriomis klientai susiduria visose jų, kaip klientų, stadijose. Klientų skausmo taškai, kurie gali turėti tiesioginės įtakos verslui, taip pat vadinami verslo skausmo taškais.

2. Ištirkite savo konkurentus

Dar vienas veiksmingas būdas suprasti tikslinę auditoriją - ištirti savo konkurentus. Analizuodami konkurentų rinkodaros strategijas, galite gauti vertingų įžvalgų apie tikslinės auditorijos elgseną ir pageidavimus. Tai gali padėti kurti tikslines ir veiksmingas skaitmeninės rinkodaros kampanijas, kurios sulauktų atgarsio ir paskatintų konversijas. Knygoje "Jie klausia, jūs atsakote" pabrėžiama, kaip svarbu analizuoti konkurentų turinį, žinutes ir rinkodaros kanalus. Analizuodami konkurentų turinį galite nustatyti jų rinkodaros strategijos spragas ir atrasti galimybes kurti savo tikslines veiksmingas skaitmeninės rinkodaros kampanijas.


3. Naudokite klientų segmentavimą
Dar vienas veiksmingas būdas suprasti tikslinę auditoriją - naudoti klientų segmentavimą. Klientų segmentavimas - tai tikslinės auditorijos suskirstymas į konkrečias grupes pagal demografinius duomenis, interesus ir elgseną. Naudodami klientų segmentavimą galite kurti tikslines ir veiksmingas skaitmeninės rinkodaros kampanijas, kurios atsilieptų kiekvienai grupei. Marcusas pabrėžia, kad svarbu suprasti tikslinės auditorijos poreikius ir interesus ir pritaikyti skaitmeninės rinkodaros kampanijas taip, kad jos juos atitiktų. Tokiu būdu galite sukurti kiekvienai grupei pritaikytą asmeninę patirtį ir paskatinti konversijas.


4. Sukurkite vartotojų personas
Vartotojų personos - tai fiktyvūs idealių klientų atvaizdai, pagrįsti duomenimis ir tyrimais. Kurdami naudotojų personas galite geriau suprasti tikslinės auditorijos poreikius, motyvaciją ir skausmo taškus. Tai gali padėti kurti tikslines ir veiksmingas skaitmeninės rinkodaros kampanijas, kurios sulauktų atgarsio ir paskatintų konversijas.


5. Naudokite klientų atsiliepimus rinkodaros strategijai tobulinti
Galiausiai, pagrindinis tikslinės auditorijos supratimo aspektas - naudoti klientų atsiliepimus rinkodaros strategijai tobulinti. Klientų atsiliepimai gali suteikti vertingų įžvalgų apie tikslinės auditorijos skausmo taškus, interesus ir elgseną. Naudodami šiuos atsiliepimus rinkodaros strategijai pagrįsti, galite kurti veiksmingas tikslines skaitmeninės rinkodaros kampanijas, kurios sulauktų atgarsio jūsų tikslinėje auditorijoje. Knygoje "Jie klausia, jūs atsakote" pabrėžiama, kaip svarbu būti atviriems ir sąžiningiems su savo tiksline auditorija ir naudotis jos atsiliepimais tobulinant savo produktus, paslaugas ir rinkodaros strategiją. Tokiu būdu galite sukurti pasitikėjimą ir patikimumą tarp potencialių klientų, o tai yra labai svarbu norint paskatinti konversijas.

Gaukite kvietimą į seminarą

„6 žingsnių sistema sėkmingam verslui“