Pardavimų sėkmė: trys žingsniai į sėkmingą pardavimo procesą

Beveik visos įmonės turi vieną bendrą bruožą – jos priklauso nuo pardavimų. Nesvarbu, ar parduodate, ar samdote kitus, kad parduotų už jus, turite suprasti sėkmingo pardavimo pagrindus. Priešingai populiariam įsitikinimui, nėra tokio dalyko kaip „pardavėjas iš prigimties“, tačiau kiekvienas gali padaryti karjerą pardavimų srityje, jei turi tam tinkamų priemonių.

Šiame straipsnyje papasakosime, kokie tai įrankiai ir kaip juos naudoti. Taip pat aptarsime kai kuriuos sėkmingus pardavimo būdus ir sėkmingo pardavėjo savybes. Taigi, kas lemia sėkmingą pardavimą? Skaitykite toliau ir sužinokite.

Kas yra geras pardavėjas?

Pardavimai nėra įkyrus elgesys. Tiesą sakant, tai vienas blogiausių būdų parduoti. Vartotojas yra protingas, jis žino, ko nori, ir jaučia nesąžiningumą. Norėdamas būti geru pardavėju, turite gerbti vartotoją / pirkėją. Supraskite, ko jie nori ir kaip galite tai užtikrinti. Parodykite empatiją, supraskite jų emocijas ir pritaikykite savo pasiūlymą prie jų. Tai turėtų būti jūsų ir kliento bendradarbiavimo procesas.

Galiausiai, turite mokėti susidoroti su atmetimu. Niekas nepasiekia tobulo rezultato. Kartais jums nepavyks parduoti, ir tai yra gerai, jei iš to pasimokysite.

Sėkmingo pardavimų proceso etapai


ActionCOACH sukūrėme slaptą sėkmės receptą. Mes jį vadiname trimis A – požiūris, aktyvumas ir gebėjimai (angl. Attitude, Activity and Ability).

Požiūris

Geras požiūris padės jums gyvenime. Tai pasakytina ir apie pardavimus – pasitikėjimas savimi yra svarbiausia. Tačiau tai neapsiriboja vien tik tikėjimu savimi. Turite tikėti produktu, kurį parduodate. Jei juo netikite, netikės ir vartotojas. Užduokite sau šiuos keturis klausimus:


  • Ar gerai vertinu savo siūlomus produktus ar paslaugas?
  • Ar tikiu, kad užpildysiu rinkos spragą?
  • Ar galiu įvykdyti savo pažadus?
  • Ar mano klientai gauna atitinkamą vertę už pinigus?


Jei jūs ir jūsų komanda negalite užtikrintai atsakyti teigiamai į kiekvieną šių klausimų, pardavimas gali tapti iššūkiu. Laikas imtis pokyčių? Sutelkite dėmesį į produkto ar paslaugos teikimo tobulinimą. Pasidomėkite gaminio privalumais. Tai gali reikšti ir tai, kad patys turite išbandyti produktą. Labai svarbu išmanyti tai, ką parduodate.

Kviečiame į nemokamą strateginę sesiją, kuri padės jums susidaryti 360° vaizdą apie savo verslą, garantuojantį verslo transformaciją vos per 6 žingsnius.

Aktyvumas

Čia kalbama apie tai, ką aktyviai darote, kad generuotumėte pardavimus. Ar efektyviai vykdote rinkodarą? Ar generuojate potencialius klientus? Turite būti aktyvūs! Eikite ir ieškokite žmonių, kuriems galėtumėte parduoti, nelaukite, kol jie patys ateis pas jus. Reikia sukelti susidomėjimą savo parduodamu produktu ar paslauga. Tai galite padaryti skambindami šaltaisiais skambučiais, tiesiogiai siųsdami laiškus, reklamuodamiesi ir užmegzdami ryšius. Turite nuolat derinti šiuos veiksmus ir kurti naujas strategijas.

Sėkmingiausi pardavėjai yra inovatyvūs. Neužsisklęskite rutinoje, galvokite apie naujus būdus, kaip galėtumėte pritraukti potencialių klientų ir parduoti. Ir būtinai stebėkite galimus potencialius pirkėjus, tačiau nebūkite pernelyg įkyrūs.

Sužinokite, kiek veiksmingos jūsų dabartinės rinkodaros pastangos, ir gaukite nemokamą verslo mokymo sesiją, kad sužinotumėte, kaip rinkodaros išlaidas paversti garantuotais rezultatais. Pradėkite rinkodaros testą šiandien!

Gebėjimai

Kai kalbame apie gebėjimus, turime omenyje pardavėjo gebėjimą atskleisti kiekvieno kliento poreikius. Ir tada pateikti šių poreikių patenkinimo sprendimą (t. y. parduoti). Norint sėkmingai tai padaryti, turite prisiminti du dalykus:

  • Pirkimo įpročiai pirmiausia yra emociniai: noras gauti naudos arba baimė kažką prarasti. 
  • Žmonės perka naudą, o ne savybes: jie nori žinoti, kaip šis produktas pagerins jų gyvenimą.

Turite gebėti įsiklausyti, ko nori jūsų klientai. Klausytis ne tik paslaugos lygmeniu, bet ir iš tikrųjų klausytis. Tuomet galėsite suprasti, ko jie nori, ir pateikti sprendimą.

Be to, turite išmanyti savo gaminį iš vidaus ir iš išorės. Be techninių žinių, turite turėti sąrašą privalumų ir priežasčių, kodėl žmogui reikia šio gaminio. Kai tik atrasite savyje gebėjimą suderinti šiuos du dalykus (klausymą ir žinias), galėsite surengti sėkmingą pardavimo susitikimą.

Ir pabaigai

Taigi, štai jums pardavimo sėkmės pagrindai. Visada prisiminkite požiūrį, veiksmus ir gebėjimus, kai artėjate prie kiekvieno naujo pardavimo. Tikimės, kad šie pardavimo patarimai padės jums ateityje parduoti.

Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip tapti sėkmingu pardavėju, paskambinkite  ar parašykite mums. ActionCOACH gali atsakyti į jūsų klausimus apie verslo koučingą ir pasirūpinti, kad jūsų verslas augtų sparčiau.

Gaukite kvietimą į seminarą

„6 žingsnių sistema sėkmingam verslui“