5 patarimai, kaip suteikti tvirtą verslo garantiją

Tvirtos garantijos suteikimas gali būti veiksminga priemonė, padedanti lengviau apsispręsti pirkti iš jūsų įmonės. Ji padeda stiprinti klientų pasitikėjimą, nes parodo, kad palaikote savo produktus ir paslaugas bei esate pasiruošę užtikrinti klientų pasitenkinimą.


1. Būkite aiškūs ir konkretūs
Įsitikinkite, kad garantija yra lengvai suprantama ir joje nėra žargono ar techninės kalbos. Naudokite paprastą, aiškią kalbą, kad paaiškintumėte, ką ji apima ir ko klientai gali tikėtis. Tai padeda išvengti painiavos ir užtikrina, kad klientai būtų išsamiai informuoti apie gaunamą apsaugą.


2. Padarykite lengvai naudojama
Pasirūpinkite, kad klientai žinotų, kaip ja pasinaudoti, ir kad procesas būtų paprastas ir nesudėtingas. Apsvarstykite galimybę pasiūlyti internetines formas arba telefono numerius, kuriais klientai galėtų naudotis pateikdami pretenziją. Tai padeda užtikrinti, kad klientai galėtų pasinaudoti jūsų garantijos teikiama apsauga įdėdami kuo mažiau pastangų.


3. Būkite dosnūs
Apsvarstykite galimybę pasiūlyti ilgesnį laikotarpį arba išsamesnę garantiją nei jūsų konkurentai. Pavyzdžiui, 30 dienų pinigų grąžinimo garantija gali būti standartinė jūsų pramonės šakoje, tačiau 60 ar net 90 dienų garantija gali padėti jūsų įmonei išsiskirti ir parodyti klientams, kad pasitikite savo produktais ir paslaugomis.


4. Atlikite tolesnius veiksmus
Įsitikinkite, kad reaguojate į klientų pretenzijas ir kad jas nagrinėjate greitai ir veiksmingai. Apsvarstykite galimybę pasinaudoti klientų atsiliepimais, kad galėtumėte tobulėti ir užtikrinti, jog klientai būtų visiškai patenkinti siūloma apsauga. Tai padeda užtikrinti, kad klientai pasitikėtų jūsų įmone ir būtų labiau linkę pirkti iš jūsų ateityje.


5. Pasirūpinkite, kad būtų lengva suprasti
Apsvarstykite galimybę naudoti vaizdines priemones, pavyzdžiui, diagramas ar schemas, kad padėtumėte klientams suprasti sąlygas. Pasirūpinkite, kad garantija būtų aiškiai nurodyta jūsų interneto svetainėje ir rinkodaros medžiagoje, kad klientai būtų išsamiai informuoti apie jos teikiamą apsaugą.
Aiškiai ir glaustai išdėstydami garantiją, palengvindami jos naudojimą, būdami dosnūs, laikydamiesi jos reikalavimų ir užtikrindami, kad ją būtų lengva suprasti, galite sustiprinti klientų pasitikėjimą ir padėti jiems lengviau apsispręsti pirkti iš jūsų įmonės.

Gaukite kvietimą į seminarą

„6 žingsnių sistema sėkmingam verslui“