Konversijos gerinimas koreguojant procesus

Ką reiškia koreguoti procesus siekiant geresnės konversijos?


Iš esmės tai reiškia, kad reikia nustatyti tas verslo sritis, kurias reikia tobulinti, ir atlikti pakeitimus, kurie supaprastintų ir optimizuotų šiuos procesus. Štai keletas strategijų, kurias Daniel Priestley (Daniel Priestley - verslininkas, bestselerių autorius ir tarptautinis pranešėjas) rekomenduoja taikyti koreguojant procesus, kad pagerėtų konversija:

Supraskite savo kliento kelionę

Pirmasis žingsnis koreguojant procesus, kad būtų pasiekta geresnė konversija, yra suprasti savo kliento kelionę. Sudarykite kiekvieno kliento patirties etapo žemėlapį nuo tos akimirkos, kai jis pirmą kartą išgirsta apie jūsų verslą, iki to momento, kai tampa mokančiu klientu. Ieškokite kliūčių, neefektyvumo ir vietų, kuriose klientai gali pasitraukti. Suprasdami kliento kelionę, galėsite nustatyti tas savo verslo sritis, kurioms reikia skirti daugiausia dėmesio.

Supaprastinkite pardavimo procesą

Viena dažniausių sričių, kuriose įmonės praranda potencialius klientus, yra pardavimo procesas. Norint pagerinti konversijos rodiklius, Danielis Priestley siūlo supaprastinti pardavimo procesą ir kuo labiau palengvinti pirkimą. Tai gali reikšti, kad reikia sumažinti atsiskaitymo proceso etapų skaičių, pateikti aiškią informaciją apie kainas ir produktus bei užtikrinti puikų klientų aptarnavimą.

Patobulinkite savo rinkodaros žinutę

Dar viena svarbi sritis, kurioje įmonės gali pagerinti konversijų rodiklius, yra rinkodaros žinutė. Jūsų rinkodaros žinutė turėtų aiškiai atskleisti jūsų produkto ar paslaugos vertę tikslinei auditorijai. Ji turėtų būti pritaikyta konkretiems jų poreikiams ir skausmingiems klausimams, be to, turėtų būti pateikiama taip, kad jiems patiktų. Tobulindami savo rinkodaros pranešimą galite pritraukti daugiau kvalifikuotų potencialių klientų ir pagerinti bendrą konversijos rodiklį.


Supaprastinkite savo veiklą

ActionCOACH siūlo racionalizuoti savo veiklą, kad pagerintumėte konversijos rodiklius. Tai gali būti pasikartojančių užduočių automatizavimas, laukimo laiko sutrumpinimas ir bendros klientų patirties gerinimas. Optimizuodami veiklą galite sukurti veiksmingesnį ir efektyvesnį verslą, kuris būtų geriau pritaikytas paversti potencialius klientus mokančiais klientais.


Apibendrinant galima pasakyti, kad procesų koregavimas siekiant geresnės konversijos yra esminė sėkmingo verslo kūrimo dalis. Suprasdami savo klientų kelionę, supaprastindami pardavimo procesą, tobulindami rinkodaros žinutę ir racionalizuodami savo veiklą, galite optimizuoti savo verslą, kad užtikrintumėte geresnius konversijos rodiklius ir didesnį pelningumą.

Gaukite kvietimą į seminarą

„6 žingsnių sistema sėkmingam verslui“