Verslo planavimas:

3,5 žingsnio

sėkmės link

Visi žinome, kad tikslų nustatymas ir planavimas yra svarbi verslo sėkmės dalis, tačiau yra labai lengva išklysti iš kelio. Keliame didelius drąsius tikslus (angl. Big Hairy Audacious Goals, BHAG), kurių dažnai nepasiekiame, ir apskritai sudarinėjame biudžetą, nusistatome kuklius tikslus, o išsikeltus tikslus retai įgyvendiname. O praėjus visai nedaug laiko po tikslų nustatymo, juos pamirštame ir atsiduriame ten, kur atsiduriame, nes sunkiai (dažniausiai), tačiau ne visada kryptingai, dirbome.

O kas, jei yra geresnis būdas?
O kas, jei būtų trijų su puse paprastų žingsnių tikslų nustatymo ir siekimo procesas, kuris iš tikrųjų veiktų? Na, mes esame čia, kad pasakytume jums, kad jis yra ir kad jis veikia mūsų ActionCOACH klientams.


1 žingsnis
Nustatyti 5 svarbiausius metų ar ketvirčio asmeninius ir verslo prioritetus. Prioritetai paprastai yra 1-3 žodžių frazės. Pavyzdžiui, "Padidinti pardavimus" gali būti jūsų verslo prioritetas, o "Vakarienė su šeima" arba "Šeimos atostogos" gali būti asmeniniai prioritetai.


2 žingsnis
Nustatyti 5 svarbiausius asmeninius ir verslo tikslus, taikant SMART tikslų metodą: konkretūs, išmatuojami (arba stebimi), pasiekiami, orientuoti į rezultatus ir terminus tikslai. Jūsų tikslai turėtų būti konkretūs rezultatai, o ne veiksmai, kurių norite imtis, ar dalykai, kuriuos norite padaryti - tai 3 žingsnis.

3 žingsnis
Surinkę duomenis ir įžvalgas apie savo klientus, naudokite šią informaciją, kad sukurtumėte klientų personas. Kliento persona - tai fiktyvus idealaus kliento atvaizdas, pagrįstas realiais duomenimis ir įžvalgomis. Naudokite šias personas, kad nustatytumėte geriausius klientus ir pritaikytumėte rinkodaros veiksmus jų poreikiams ir interesams.

3,5 žingsnis
Šis žingsnis yra svarbiausias... reguliariai peržiūrėkite savo planą, naudokite jį ir kas ketvirtį planuokite iš naujo. Kokia prasmė nusibrėžti tikslus ir sudarinėti planus, jei jais nesinaudojate? Kai bent kartą per savaitę peržiūrėsite savo planą ir įvertinsite jo įgyvendinimą (3 žingsnis), tai padės jums nenukrypti nuo užsibrėžtų tikslų.

Jūsų situacija gali lengvai pasikeisti dėl išorinių veiksnių ir besikeičiančių jūsų verslo ir jūsų pačių poreikių. Todėl svarbu bent kartą per ketvirtį skirti laiko savo tikslams bei planui peržiūrėti. Net jei jūsų tikslai išlieka tie patys, kas ketvirtį planavimui skirtas laikas padės jums pasikrauti energijos ir naujai pažvelgti į tikslų įgyvendinimą.

Gaukite kvietimą į seminarą

„6 žingsnių sistema sėkmingam verslui“