5 patarimai, kaip nustatyti geriausią klientą

Verslo savininkas, norėdamas gauti kuo didesnį pelną ir plėtoti verslą, privalo nustatyti geriausią savo klientą. Geriausi klientai yra tie, kurie yra lojaliausi, išleidžia daugiausiai pinigų ir teikia didžiausią naudą jūsų verslui. Tačiau kaip nustatyti geriausius klientus?

1. Analizuokite duomenis
Pirmasis žingsnis nustatant geriausius klientus - išanalizuoti duomenis. Duomenys gali padėti nustatyti tendencijas ir dėsningumus, kurie padės jums nustatyti geriausius klientus. Štai keletas dalykų, kuriuos reikėtų nagrinėti ir analizuoti:
👉 Pardavimų įrašai
👉 Klientų demografiniai duomenys
👉 Pirkimų istorija


2. Dėmesys klientų elgsenai
Žvelkite ne tik į skaičius, bet ir į klientų elgesį. Ką bendro turi geriausi jūsų klientai? Ar jie dažniau nei kiti perka tam tikrus produktus ar paslaugas? Ar jie rekomenduoja jūsų įmonę draugams ir šeimos nariams? Ar jie pateikia vertingų atsiliepimų? Suprasdami jų elgseną, galėsite lengviau nustatyti geriausius klientus ir jais pasirūpinti.


3. Naudokite klientų apklausas
Klientų apklausos yra puikus būdas surinkti klientų atsiliepimus ir įžvalgas. Paklauskite klientų apie jų pageidavimus ir pomėgius; supraskite, kodėl jie renkasi jūsų įmonę, o ne kitas. Ši informacija gali padėti nustatyti geriausius klientus ir pritaikyti rinkodaros bei klientų aptarnavimo veiksmus prie jų poreikių.

4. Sukurkite klientų personas
Surinkę duomenis ir įžvalgas apie savo klientus, naudokite šią informaciją, kad sukurtumėte klientų personas. Kliento persona - tai fiktyvus idealaus kliento atvaizdas, pagrįstas realiais duomenimis ir įžvalgomis. Naudokite šias personas, kad nustatytumėte geriausius klientus ir pritaikytumėte rinkodaros veiksmus jų poreikiams ir interesams.

5. Siūlykite lojalumo apdovanojimus
Galiausiai, vienas iš geriausių būdų nustatyti ir išlaikyti geriausius klientus - pasiūlyti lojalumo apdovanojimus. Visi mėgsta gerus nemokamus dovanėlius! Tai gali būti nuolaidos, išskirtiniai pasiūlymai, nemokamos dovanos ir kitos paskatos, kuriomis parodysite, kad vertinate jų lojalumą. Tai ne tik padės išlaikyti geriausius klientus, bet ir paskatins juos nukreipti savo draugus ir šeimos narius į jūsų įmonę.

Gaukite kvietimą į seminarą

„6 žingsnių sistema sėkmingam verslui“